ANNONCE FOR BOSS
For tredje gang vil brandet BOSS være titelsponsor for BOSS OPEN i Tennis Club Weissenhof, Stuttgart. Denne gang sørger BOSS-brandet også for, at tennisstjernen, Matteo Berrettini, klædes godt på til turneringen. Det skriver BOSS i en pressemeddelelse til Tennisavisen.dk.

Brandambassadør Matteo Berrettini vil tage til ATP-turneringens græsbaner i år, klædt i tennissæt fra BOSS og spille sammen med andre tennisstjerner Alexander Zverev, Frances Tiafoe, Jan-Lennard Struff, Ben Shelton, Christopher Eubanks, Andy Murray m.fl.

BOSS OPEN er et af mine personlige højdepunkter på tenniskalenderen, så jeg er meget glad for at vende tilbage i år, spille noget fantastisk tennis, opleve den positive atmosfære og nyde det vidunderlige publikum i Stuttgart. Jeg er klar til at levere mit bedste og forhåbentlig vinde titlen igen,” siger Matteo Berrettini, der tog herresingletitlen ved BOSS OPEN 2022.

Matteo Berrettini. Foto: BOSS PR-foto.

Tennisfans vil kunne shoppe BOSS x Matteo Berrettini-kapslen i BOSS-pop-up-butikken under begivenheden. Dette inspirerende butikslokale – designet med et slående ydre, der ligner en sportsdragt – vil også sælge dametøj og en eksklusiv merchandise-kollektion med hættetrøjer, poloshirts, T-shirts, kasketter og en nøglering i BOSS-signatur sort, hvid , og kamel nuancer. Derudover vil supplerende præstations-, athleisure- og ready-to-wear stykker fra mærket være tilgængelige i pop op-vinduet sammen med BOSS Fragrances.

BOSS vil invitere et udvalg af sine brand-ambassadører og andre talenter til at nyde spillet på banen, mens BOSS-brandingen vil blive vist rundt omkring i Tennis Club Weissenhof. På Center Court vil statement-skilte fra BOSS være synlige for publikum, uanset om de ser spillet live i Stuttgart eller tuner ind hjemmefra. Mellem kampene kan deltagerne nyde underholdningsområdet sponsoreret af BOSS, der fx byder på BOSS Bar, en DJ, et klomaskinespil og en fotoboks. Der er også etableret en “personaliserings”-station, hvor besøgende kan få skræddersyet en BOSS T-shirt eller mulepose, der giver et stilfuldt minde om begivenheden.

Sport besidder en ubestridt følelsesmæssig kraft. Der er altid noget, som folk kan relatere til – uanset om det træning de laver, et hold, en begivenhed eller en atlet, de følger – der er en grund til at connecte og en følelse, der tænder i en. Vores tilstedeværelse i sporten er en grundlæggende del af det mix der danner BOSS’ kulturelle positionering. Tennis er en fokussport, der understøtter vores 24/7 livsstilsmærke”, fortæller Nadia Kokni, SVP for Global Marketing and Brand Communications hos HUGO BOSS.

“Vi er stolte af at gå ind i det tredje års partnerskab med BOSS OPEN. Det er virkelig en speciel turnering, der giver mulighed for at engagere vores fans og udvide vores publikum, når vi aktiverer på tværs af BOSS-mærkets kontaktpunkter.”

Nadia fortsætter: “Vi er stolte af at gå ind i det tredje års partnerskab med BOSS OPEN. Det er virkelig en speciel turnering, der giver mulighed for at engagere vores fans og udvide vores publikum, når vi aktiverer på tværs af BOSS-mærkets kontaktpunkter. Uanset om det er via vores historiefortælling, produktudgivelser, pop-up-oplevelser eller personlig kommunikation, vil vi dele energien og spændingen ved denne begivenhed for at inspirere vores forbrugere til at tage BOSS længere ind i deres livsstil – fra hvordan de kan BOSS deres ‘fit’ hver dag, til, hvordan de kan være deres egen BOSS på den vej, de følger i livet. Og selvfølgelig ser vi frem til noget fantastisk tennis, da vi byder velkommen til en imponerende atletopstilling – det var et højdepunkt for BOSS OPEN at være stedet, hvor Frances Tiafoe skrev historie ved at vinde titlen sidste år, og vi er sikre på, at i år der vil blive lavet flere magiske øjeblikke på banen!

BOSS OPEN finder sted fra lørdag den 8. juni til søndag den 16. juni 2024. BOSS x Matteo Berrettini-kollektionen vil være tilgængelig online og i udvalgte BOSS-butikker verden over fra den 12. juni 2024. Priserne varierer fra 399 DKK for kasketter og 999 DKK for poloer og shorts.

Cap by BOSS x MATTEO BERRETTINI: 399 DKK – Køb her.
Polo shirt by BOSS x MATTEO BERRETTINI: 999 DKK – Køb her.
Shorts by BOSS x MATTEO BERRETTINI:999 DKK – Køb her.

Om BOSS og HUGO BOSS:

BOSS er lavet til dristige, selvbestemte personer, der lever livet på deres egne præmisser, med passion, stil og formål. Kollektioner tilbyder dynamiske, moderne designs til dem, der fuldt ud omfavner hvem de er: som deres egen BOSS. Mærkets arv skræddersyet, præstationssæt, casualwear, denim, athleisure og tilbehør imødekommer stilbehovene hos den kræsne forbruger. Licenserede dufte, briller, ure og børnetøj fuldender mærket.

BOSS’ verden kan opleves i over 489 egne butikker verden over. BOSS er kernemærket for HUGO BOSS, en af ​​de førende virksomheder placeret i premiumsegmentet på det globale beklædningsmarked. Gruppen tilbyder kollektioner i 131 lande på omkring 7.800 salgssteder og online i 73 lande via hugoboss.com. Med cirka 19.000 ansatte på verdensplan havde virksomheden, baseret i Metzingen (Tyskland), en omsætning på 4,2 milliarder EUR i regnskabsåret 2023.

ANNONCE FOR BOSS
Forrige artikelTips til at balancere din kærlighed til tennis og online spil
Næste artikelIntention med Wozniacki comeback at “peake” ved de største turneringer
Anders Baron
Anders Baron er stifter og medejer af Tennisavisen.dk. Han er ansvarlig for den digitale platform og online annoncering. Anders skriver om tennis i relation til rejser, livsstil og udstyr. Kontakt på anders@tennisavisen.dk. Anders er også freelance digital konsulent.