Tennisspillere er attraktive reklamesøjler for tøjproducenter, og ved turneringerne i Miami og Charleston optrådte flere af de kvindelige spillere i nye tøjkollektioner.
Venus Williams har i årevis designet og spillet i sit eget mærke, EleVen Wonder Woman. Den 40-årige stjernespiller vinder ikke så mange turneringer længere, men får stor opmærksom omkring sin tøjkollektion hver gang hun træder ind på tennisbanen.
Den firedobbelte Grand Slam vinder,Naomi Osaka (se foto øverst), præsenterede Nikes sommerkollektion, Summer Advantage. Nike fik dog ikke den sædvanlige store eksponering, for Osaka tabte allerede i kvartfinalen i Miami.
I Miami stillede Sofia Kenin op i Filas farverige tøj fra kollektionen Tie Breaker, men den fjerde-seedede amerikaner tabte allerede i tredje runde.
Supertalentet Coco Gauff er ombejlet af mange sponsorer, og på tøjsiden er det New balance som har aftalen med den unge 17-årige Coco, som allerede i 2. runde måtte se sig besejret.
K-Swiss står bag tøjet som Alja Tomljanovic spiller i; australieren optrådte i Spring Hypercourt kollektionen da hun tabte i anden runde.
19-årige Caty McNally lancerede kollektionen Adidas prime, og i det nye tøj lykkedes det amerikaneren at nå tredje runde.